Monday, July 1, 2013

Outfit of the Day; Coral Bow Dress

Oi amores, 
Hoje eu fui com duas amigas jantar em Fort Lauderdale e dar uma volta. Fui em um restaurante MARAVILHOSO chamado H2O bem na frente da praia. A comida estava uma delicia e quem me segue no instagram (@isamalago) ja deve ter visto o meu video mostrando alguns pratos que o restaurante oferece. O clima estava perfeito pois ano estava tao quente nem tao frio. Depois fomos na praia para tirar umas fotos e relaxar um pouco. Usei um vestido novo que comprei na lojinha online Xenia, sapatos da Luiza Barcelos, bolsa Carolina Herrera, e oculos Prada. Espero que gostem. 

Hey lovies, 
Tonight I went down to Fort Lauderdale for dinner with two friends. I went to an amazing restaurant, which in fact I cannot wait to go back. For whoever follow me on instagram (@isamalago), you have already seen the video I posted showing the dishes I loved. The weather was perfect and it was perfect for us to go relax at the beach after dinner. I wore a Xenia dress, Luiza Barcelos shoes, Prada sunnies and Carolina Herrera bag. 





















By Isa Malago

No comments:

Post a Comment

Thank you so so much for all the comments!
They always make my day a whole lot better :)

Love,
Isa